انواع دستگاه لیزر چه کارایی هایی دارد؟

انواع دستگاه لیزر چه کارایی هایی دارد؟

اگر به دنبال درمان موهای زائد خود با لیزر هستید شاید نام چندین دستگاه را شنیده باشید و برای پیدا کردن بهترین دستگاه کمی گیج شده باشید با ما همراه باشید شما در انتهای این متن متوجه میشوید چه نوع دستگاه لیزر ی مناسب شرایط شما است.

شاید برای شما سوال باشد که دستگاه های لیزر چگونه کار میکنند؟ باید بگوییم دستگاه لیزر پرتو هایی را به فولیکول مو میرساند و باعث میشود از رشد مجدد آن جلوگیری شود.

 

دستگاه لیزر

چند دستگاه لیزر الکساندرایت از معایب تا محاسن

این نوع دستگاه که با طول موج ۷۵۵ نانومتر کار میکند بیشتر مناسب افراد سفید پوست است ( در اینجا سفید پوست به معنی سفید پوستان اروپایی است که در ایران کمتر یافت میشود ) این دستگاه به علت داشتن خنک کننده درد و حرارت کمتری نسبت به دستگاه دایود تولید میکند و جواب دهی قابل قبولی دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت بهترین دستگاه برای مناطق وسیع بدن مانند شکم و کمر است.

ایرادی که میتوان به دستگاه لیزر الکساندیت گذاشت عوارضی است که  میتواند به صورت کوتاه مدت بر روی پوست ایجاد کند بعضی از اشخاصی که با دستگاه لیزر الکساندرایت موهای زائد خود را درمان کردند مشاهده کردند که در زمان استفاده از این دستگاه دچار قرمزی و التهاب موقت شده اند.

همه چیز درباره دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود طول موج بلند تر نسبت به دستگاه الکساندرایت دارد.

طول موج این دستگاه ۸۱۰ نانومتر است. که باعث نفوذ عمیق تر به فولیکول مو میشود این دستگاه لیزر از پوست محافظت بیشتری میکند.

جلوگیری از تغیر رنگدانه پوست میتواند یکی از خوبی های این نوع دستگاه باشد.

لیزر دایود مناسب پوست های تیره و موهای مشکی و زخیم است و در این مورد جواب دهی خوبی دارد، این لیزر به علت طول موج بیشتر مقداری دردناک تر از دستگاه الکساندریت است.

 

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر الکس دایود

دانشمندان پی در پی در حال ساخت دستگاه های لیزر کاربردی تر و موثر تر هستند و در این راه دستگاه لیزر الکس دایود را طراحی کرده و سعی داشتند مزایای دستگاه الکساندرایت و دایود را در یک دستگاه جمع کرده و ایرادات دستگاه قبلی را رفع کنند.

در حال حاظر این دستگاه بهترین دستگاه موجود است که با تنظیم طول موج های مختلف میتواند برای تمام طیف های پوستی مناسب باشد.

این دستگاه دارای جواب دهی خوبی است و میتوان برای تجربه درمان سریع و کم درد از این دستگاه کمک گرفت.

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت گیری تلفنی