از بین بردن تاتو

از بین بردن تاتو با ابرو

از بین بردن تاتو با ابرو

شاید روزی که برای زدن تاتو نزد یک تاتو کار می روید فکرش را هم نمیکنید یک روز دنبال راهکاری خواهید بود که برای همیشه از شر آن خلاص شوید. اما جالب است بدانید هشتاد درصد مواقع شخص به دلایل مختلف نیاز پیدا میکند که تاتو را پاک کند.

برای از بین بردن تاتو آرایشگاه ها راه های متنوعی دارند، یا با سوزن و مقداری اسید آنقدر روی تاتو را خراش میدهند تا رنگ حل شده و از بافت پوست خارج شود. این کار میتواند به بافت پوست آسیب جدی رسانده و زخم را دچار اسکار کند.

روش دیگری که در آرایشگاه ها استفاده  میکنند تاتوی هم رنگ پوست است، آنها یک رنگ کرمی را روی تاتوی قبل تاتو میکنند تا تاتوی قبلی دیده نشود، این کار مشکل را دو چندان میکند زیرا پس از مدتی رنگ کرم به علت در معرض نور قرار گرفتن و یا لایه سازی پوست تغییر رنگ داده و تضاد زیادی  با پوست نشان میدهد از طرفی رنگ تاتوی زمینه خود را نشان میدهد و پوست آن ناحیه چند رنگ میشود.

استفاده از این روش باعث می شود درمان با لیزر سخت تر و هزینه بر تر شود و یا شاید از دوست و آشنا پیشنهاد گذاشتن سیر یا خاکستر سیگار و یا سوزن زدن به تتو را پیشنهاد کنند که همگی بی نتیجه و خطر آفرین است، جدید ترین راه حلی که برای از بین بردن تاتو به وجود آمده استفاده از لیزر است.

از بین بردن تاتو

لیزر چگونه میتواند باعث از بین رفتن تاتو شود

لیزر بافتی را که رنگدانه های رنگ تاتو را در خود نگه داری میکند را مورد حمله قرار میدهد و با فرستادن پرتو های نور ذرات رنگدانه را پاره میکند بدن متوجه عوامل خارجی میشود و ماکروفاژ ها را برای پاک سازی بدن میفرستد به این ترتیب رنگ دانه ها به راحتی از بین میروند.

تاتو های ابرو و خط چشم و خط لب به راحتی میتواند پاک شود تاتو هایی که روی گلو است به علت احتمال بالای بروز اسکار سخت تر و همچنین پوست های برونز و یا تاتو های چند رنگ و یا کسانی که تاتوی قبلی را در ارایشگاه ها پاک کرده کار را سخت تر کرده برای پاک کردن تتوی خود نیازمند  چند بار مراجعه هستند.

احتیاط هایی که باید هنگام پاک کردن تاتو با لیزر به آن توجه داشته باشید

حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

و همچنین موارد زیر را به پزشک خود اطلاع دهید

  • اگر شما به هر گونه فلز حساسیت دارید.
  • اگر دچار بیماری لوپوس یا بیماری های قلبی و ریوی هستید.
  • اگر قرص راکوتان استفاده میکنید.
  • در صورتی که با سولار و یا حمام افتاب پوست خود را برنز کرده اید.
  • اگر خال یا ضایعه ی پوستی مشکوک به سرطان دارید.

موارد بالا مانع از انجام درمان با لیزر نمیشود اما بهتر است آن را به دکتر خود اطلاع دهید.

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت گیری تلفنی