همه چیز درباره لیزر بیکینی

همه چیز درباره لیزر بیکینی

شیو کردن موهای زائد ناحیه ی تناسلی یکی از چالش هایی است که خانوم ها و آقایان را همیشه درگیر کرده است.

روش های متنوعی برای شیو ناحیه تناسلی (بیکینی) پیش روی شما قرار دارد اما آنها مقداری قدیمی شده است.

استفاده از پودر های موبر میتواند باعث سوختگی و بروز حساسیت شود و همچنین نمیتوان به وسیله ی این پودر ها تمام موها را از بین برد و همیشه مقداری از آن به وسیله پودر برداشته نمیشود.

اپیلاسیون هم علاوه بر شکنجه ی همیشگی باعث شل شدن پوست ناحیه تناسلی و همچنین بروز جوش های بزرگ و دردناک میشود همچنین برای استفاده از اپیلاسیون شما باید صبر کنید تا موهای شما به مقدار معینی بلند شود.

ژیلت یک روش سریع و کم هزینه است اما با خارش های بعد از شیو چه کنیم یا خطر زخم کردن بدن و مسئله ی اصلی اینجاست. که تمام این روش ها موقتی بوده و نهایت تا سه روز شما را از شر این موها راحت میکند و همچنین بروز حالتی برجسته روی پوست که به آن پوست مرغی گفته میشود از عوارض این نوع اصلاح هست.

لیزر بیکینی

معایب و محاسن لیزر بیکینی

لیزر بیکینی یک روش تقریبا دائمی است میگویم تقریبا دائمی زیرا پس از سر اتمام دوره ی لیزر و گذشت یک سال نیاز است شما هر سال یک بار یک جلسه لیزر را تمدید کنید.

ایرادی که به لیزر  وارد میشود قیمت  بالای آن است شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد اما اگر دید بلند مدت داشته باشید با توجه به اثر طولانی مدت این روش درمان این یک کار اقتصادی است زیرا تفاوت آن با اپلیاسیون بسیار ناچیز است و در عمل بعد از مدتی شما لازم نیست هزینه ای برای رفع موهای زائد خود بپردازید.

مورد بعدی که بیشترین علت مقاومت برای لیزر بیکینی است شایعه ی ایجاد ناباروری در این روش است که به طور مفصل در مقاله ای در همین سایت توضیح داده ایم که لیزر بیکینی هیچ ربطی به ناباروری و یا دستگاه تولید مثل شما ندارد.

بسیاری از کسانی که از لیزر بیکینی امتناع میکنند علت آن را خجالت از دکتر متخصص یا اوپراتور لیزر بیان میکنند، هر چند برای اوپراتور این یک امر عادی است اما اگر خجالت میکشید میتوانید ملافه ای روی خود انداخته تا خیالتان راحت شود.

اگر شما نگران درد لیزر بیکینی هستید باید بگویم بله این روش درمان مقداری درد دارد اما قابل تحمل است درد آن به مراتب کمتر از درد اپیلاسیون است همچنین شما میتوانید نیم ساعت قبل از شروع جلسه پماد لیدوکائین استفاده کنید. ( استفاده نکردن آن بهتر است )

اما محاسن لیزر بیکینی چیست؟

اولین حسن راحتی و تمیزی همیشگی شماست که باعث میشود دیگر دغدغه ای در این باره نداشته باشید.

لیزر موهای زائد بیکینی باعث میشود پوست ناحیه ی تناسلی شما یک یا دو درجه روشن تر شود و همچنین حالت پوست مرغی شما به طور کامل از بین میرود و پوست شما مانند دوران کودکیتان میشود.

شاید برایتان پیش آمده باشد که بعد از شیو موها به داخل پوست برگشته و حالتی ملتهب و چرکی به خود بگیرد لیزر این مشکل را حل خواهد کرد.

چند جلسه لازم است تا شما نتیجه ی لیزر را مشاهده کنید؟

شما باید حداقل ۸ جلسه لیزر را پشت سر گذاشته تا دیگر شاهد هیچ مویی در ناحیه تناسلی خود نباشید ادامه دوره درمان تا ۱۰ جلسه کمک میکند تا این درمان دائمی شود.

اما از جلسه چهارم به بعد شما شاهد کم شدن قابل توجهی از موهای بیکینی خود خواهید بود، البته موهای زائد اطراف واژن مقاومت بسیار بیشتری نسبت به قسمت فوقانی ناحیه بیکینی دارد و نیازمند صبر و تلاش بیشتری است.

در مدت درمان موهای زائد با روش لیزر چطور میتوان شیو کرد؟

تا زمانی که موهای زائد شما به طور کامل از بین برود شما میتوانید از ژیلت استفاده کنید کندن موها از ریشه باعث اختلال در روند درمان میشود.

بهتر است در بین دوره ها تنها یک بار خود را شیو کنید آن هم قبل از جلسه جدید هر چقدر شما کمتر از روش های مختلف بین دوره استفاده کنید نتیجه ی سریع تر و بهتری در انتظار شماست.

نگران نباشید بعد از شروع لیزر آنقدر رشد موهای شما کند خواهد شد که نیازمند شیو های زیاد و پشت هم نباشید.

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت گیری تلفنی