کاربرد دستگاه لیزر خانگی

کاربرد دستگاه لیزر خانگی چیست ؟

 آیا دستگاه لیزر خانگی کاربردی است؟

احتمالا تا به حال تبلیغ دستگاه های لیزر خانگی را دیده باشید و با خود فکر کنید بهتر است این دستگاه را تهیه کرده و به راحتی درخانه کار درمان موهای زائد را انجام دهید.

و یا حتی شما یک متفکر اقتصادی باشید و بخواهید با دوستانتان یک دستگاه لیزر خانگی تهیه کرده و با قیمتی بسیار کم از درمان با لیزر بهره مند شوید و حالا می خواهید بدانید این دستگاه ها کاربردی هستند یا خیر که باید در جواب بگوییم هم آری هم نه.

دستگاه های لیزر خانگی میتوانند روی فولیکول های موی شما به وسیله تابش گرما اثر گذار باشند اما به صورت موقت درواقع دستگاه لیزر خانگی یک روش اصلاح است نه یک روش درمان با هر بار شروع چرخه ی رشد موها گرمای ناشی از پرتوی نوری دستگاه لیزر خانگی بر روی فولیکول مو اثر گذاشته و این گرما مانع از رویش مو میشود اما در چرخه بعدی دوباره این روند تکرار میشود و شما باید به صورت مجدد از دستگاه لیزر خانگی خود استفاده کنید.

کاربرد دستگاه لیزر خانگی

چه کسانی میتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند

کسانی که رنگ پوست و موی بدن آنها اختلاف رنگ کاملا مشخصی دارد و مو در بدن آنها دیده میشود مانند پوست های سفید که موهای کاملا مشکی دارند. پوست های سبزه گزینه ی مناسبی برای تهیه ی این دستگاه ها نیستند و دستگاه لیزر خانگی روی آنها عملکرد خوبی ندارد.

به طور واضح درون بروشور دستگاه های لیزر خانگی مینویسد استفاده از این دستگاه روی صورت نواحی تیره بدن روی خالکوبی ها و اطراف نوک سینه ها توصیه نمیشود.

آیا دستگاه های لیزر خانگی درد کمتری دارد؟

دستگاه های لیزر کلینیکی دارای یک خنک کننده هستند که باعث میشوند شما گرمای لیزر را کمتر روی پوست خود احساس کنید و درون دستگاه های کوچک خانگی این سیستم خنک کننده وجود ندارد.

پس نه تنها خطر سوختگی را بالا میبرد درد ( روی دستگاه سیستمی وجود دارد که با زیاد شدن گرما بوق میزند اگر شما به بوق بی اعتنا باشید باعث سوختگی بدن شما میشود ) آن از نوع کلینیکی بیشتر نیز خواهد بود.

کاربرد دستگاه لیزر خانگی

نتیجه گیری آیا میتوان دستگاه لیزر خانگی را جایگزین دستگاه لیزر کلینیکی کرد

در حقیقت دستگاه های لیزر خانگی هنوز آنقدر پیشرفته نشده اند که بتوانند جایگزین دستگاه های لیزر کلینیکی شوند، این موضوع کاملا مشهود است دستگاه های لیزر کلینیکی هنوز بسیار بزرگ هستند و قیمت بسیار بالایی دارند چطور میتوان آین دستگاه به این بزرگی را درون یک دسته کوچک جا داد که همه ی امکانات برابر باشد.

دستگاه های لیزر خانگی بیشتر شبیه به یک دستگاه لیزر بسیار قدیمی به نام ای پی ال هستند که درواقع پرتوی نور تقویت شده هستند، این نوع دستگاه خانگی میتواند آینده ی دستگاه های لیزر کلینیکی باشد اما هنوز این یک تکنولوژی کامل نیست.

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت گیری تلفنی