لیزر برای آقایان جوابگو است؟

لیزر برای آقایان جوابگو است؟

در گذشته آقایان رسیدگی به امور ظاهری را مختص خانوم ها دانسته و برای حفظ جوانی خود هیچ تلاشی نمیکردند امروزه با حذف شدن تدریجی این تفکر اشتباه آقایان هم به روش های زیبایی و یا درمانی برای بدن خود روی آورده اند و متقاضیان مناسبی هستند برای درمان با لیزر ۱۰ تا ۱۲ جلسه طول درمان به صورت معمول باعث حذف موهای زائد آقایان میشود به شرط آنکه بلوند قرمز و یا خاکستری نباشد موهای سفید نیز مقاومت در برابر لیزر ایجاد میکند پس قبل از آنکه دیر بشود برای لیزر اقدام کنید.

ما در اینجا پاسخ تمام سوالات شما پیرامون لیزر را  خواهیم داد.

آیا میشود موها را کم پشت کرد؟

برای خیلی از آقایان که دارای موهای زیادی در قسمت سینه و یا پشت هستند این سوال به وجود می آید آیا میشود موها را به طور کامل از بین نبرد و فقط کمی آن را کم پشت کرد ؟

جواب بله است.

دقت کنید لیزر دسته ای از پرتوی نوری است که به پوست بدن تابیده میشود و از طریق ملانین پوست به فولیکول مو میرسد و با گرم کردن آن باعث تخریب و یا ضعیف شدن فولیکول مو میشود.

با هر بار جلسه لیزر آن درسته از موهای شما که در چرخه ی رشد هستند تخریب میشود و در جلسه بعد فولیکول های خاموش شروع به رشد مو میکنند.

با تکرار جلسات لیزر به مقدار کافی به تدریج تمام فوزیکول ها نابود میشوند و بدن شما عاری از مو میشود.

برای آنکه موهای بدن شما صرفا کم پشت شود فقط کافی است هر وقت از میزان تراکم موهای بدن خود رضایت پیدا کردید جلسات لیزر را متوقف کنید

البته انجام هر سال یک بار لیزر یادآور کمک میکند این درمان دائمی باشد.

 

لیزر برای آقایان

 

 

 

لیزر را میتوان در کجای بدن استفاده کرد

هر جایی که مایل باشید به جز بیضه ها به علت اینکه هنوز مطالعات کافی پیرامون لیزر بیضه ها صورت نگرفته علارقم اینکه ثابت شده لیزر منعی برای قدرت باروری ایجاد نمیکند کلینیک ها از لیزر این ناحیه خود داری میکنند اما درمان با لیزر میتواند برای شما بسیار راه گشا باشد بعضی از آقایان روی گوش های خود موهای بلند در می آورند که به وسیله ی لیزر میتوان از شر آن به کلی خلاص شد و یا برای مردانی که ریش های آنان روی گونه ها و یا حتی تا پای چشم می آید لیزر میتواند ریش هایی همیشه آنکارد و جذاب به شما هدیه کند

یکی از معضلات آقایان موهای زیر گلو است  به علت آنکه هر کدام به یک طرف رشد میکنند و ممکن است موی درآمده برگشته و دوباره داخل پوست شود التهاب و جوش های چرکی را ایجاد کند گاهی موها زیر پوست گره خورده و ایجاد دمل های دردناک میکند و متاسفانه شیو نکردن دائمی زیر گلو ظاهر شما را آشفته نشان میدهد.

پشت گردن هم یکی از مناطق لیزر است که به علت کمک به تمیزی ظاهری افراد بسیار مورد استقبال است آقایان که به صورت معمول موهای کوتاه را برای خود انتخاب میکنند یک چالش دارند موهای پشت گردن که میتواند یک مدل موی زیبا را به ظاهر بد خود کاملا خراب کند گردن از آن مناطقی است که شیو آن نیازمند کمک همیشگی است و شما را نیازمند دیگران میکند میتوانید به جای شیو این ناحیه به لیزر آن فکر کنید.

با لیزر میتوان به طور کلی این مشکل را حل نمود و التهاب و جوش را برای همیشه از بین برد زیرا عامل جوش یعنی موها از بین میرود.

لیزر موهای زائد یک کمک کننده به ورزشکاران است مربی ها میگویند موی بدن مانع از رشد و دیده شدن عضلات میشود همچنین تعریق زیاد هنگام ورزش و در نتیجه عرق سوز شدن یکی از آسیب های پر مویی بدن برای ورزشکاران است که لیزر میتواند برای این دسته افراد درمانی قطعی باشد. همچنین لیزر آقایان برای نواحی بیکینی، باسن ،پاها ، سرشانه ها سینه و پشت تقاضای زیادی دارد.

لیزر برای آقایان

 

مراقبت های قبل و بعد از لیزر

لیزر موهای زائد اگر در مرکز معتبر و با اوپراتور ماهر انجام شود هیچ آسیبی نمیرساند.

لیزر با دستگاه اشتباه و یا شخصی غیر متخصص میتواند باعث التهاب و یا سوختگی ناحیه ای از بدن شود.

برای استفاده از روش درمان با لیزر باید از دوماه قبل از شروع درمان از کندن موهای خود خود داری کنید و شیو را فقط به وسیله ی ژیلت انجام دهید.

در طول درمان هم اگر مویی در بدن شما درآمد میتوانید با ژیلت آن را شیو کنید.

قبل از مراجعه به کلینیک لیزر حتما مکان های مورد نظر را با ژیلت کاملا تمیز کنید.

موهای بلند عملکرد لیزر را کند میکند و شما دیر تر جواب میگیرید.

دو هفته پس از تکرار هر دوره از لیزر از قرار گرفتن مقابل افتاب مستقیم خود داری کنید اگر مجبور هستید حتما به اندازه کافی از کرم ضد افتاب استفاده کنید.

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت گیری تلفنی