لیزر موهای زائد بر جوش

تاثیر لیزر موهای زائد بر جوش

تاثیر لیزر موهای زائد بر جوش

یکی از نگرانی هایی که افراد داوطلب برای لیزر موهای زائد دارند، جوش صورت یا بدن است. زیرا در روش شیو یا ژیلت و یا شمع ها و موم های مختلف و یا اپیلاسیون امکان بروز جوش بسیار زیاد است و ممکن است تصور کنید لیزر هم مانند باقی روش های برطرف کردن موهای زائد شما را دچار جوش کند.

 

 

لیزر موهای زائد بر جوش

 

همان طور که میدانید جوش ها میتواند به دلایل مختلفی از جمله چربی خون و یا کبد مشکلات هورمونی استرس و ….. به وجود بیایند.

یکی از این دلایل بروز جوش و یا التهاب پوستی برگشت مو به داخل پوست و ایجاد عفونت پوستی است.

وقتی شما شیو را به وسیله ی موم ها و یا اپیلاسیون انجام میدهید بهداشت نامناسب و یا کشیدگی زیاد پوست باعث التهاب و جوش میشود.

 

لیزر موهای زائد بر جوش

 

و یا در زمان استفاده از ژیلت با کشیدن تیغ روی پوست شما یک لایه از پوست خود را خراش داده و یا گاهی زخم میکنید خراش روی پوست میتواند آلودگی های سطح پوست را به زیر پوست منتقل کند، اما علتی که باعث جوش های دائم و دردناک در بدن شما میشود موها هستند.

وقتی شما موها را میکنید برای رشد دوباره‌ی آنها امکان دارد مو دچار پیچش در زیر پوست شده و دور آن چربی تجمع پیدا کند و باعث بروز جوش های چرکی شود و یا گاهی دیده اید که مو در زیر پوست و به صورت افقی رشد میکند در لین حالت پوست دچار التهاب و قرمزی میشود.

گاهی موها بلند شده و به بیرون می آید و با شکسته شدن نوک مو دوباره به درون پوست باز میگردد و باعث ایجاد جوش های دمل وار میشود، لیزر با از بین بردن دائمی ریشه مو باعث میشود تمام این نوع جوش ها از بین رفته و پوست شما را یک دست و بدون هر گونه جوش و التهاب ناشی از موهای زیر پوستی میکند.

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت گیری تلفنی